Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Οι θησαυροί των σκουπιδιών

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος: «Οι θησαυροί των σκουπιδιών» και του προγράμματος Αγωγής Υγείας: «Κυκλοφορώ με ασφάλεια»,  συνεργάστηκαν και έγραψαν ποιήματα.

ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Μαζέψαμε φλούδες,
τσόφλια, λαχανικά,
κατακάθι, καφέ,
τσάι, φύλλα, κλαδιά.

Μετά από λίγο καιρό
λίπασμα έγινε φυσικό
και έτσι φυτέψαμε μελιτζανιές ντοματιές,
πιπεριές, αγγουριές, κολοκυθιές.

Και με μια μεγάλη αγκαλιά
τα φυτέψαμε σωστά
και τα φέραμε στην κυρά
και στο τέλος μεγάλωσαν καλά!

(Σοφία Καραμπούλη, Βαγγέλης Κούπας, Κωνσταντίνος Δήμος, Θοδωρής Γιαννόπουλος, Νίκος Δαμίγος, Ανέστης Διόγος, Κατερίνα Κλείσα)


ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Στο σχολείο μας μαζέψαμε
φλούδες, τσόφλια και λαχανικά
όπως έκαναν παλιά.

Από την κομποστοποίηση αυτή
χώμα βγάλαμε πολύ
και φυτέψαμε φυτά στη στιγμή.

(Βαγγέλης Καπουσούζης, Παναγιώτης Κούβαλης, Νίκος Δημακάκος, Αντώνης Βλαχάκης, Αλέξανδρος Ανδριανόπουλος, Δημήτρης Διόγος, Μαρία Ζευγολατάκου)

ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μαζέψαμε τσόφλια, φλούδια, λαχανικά,
καφέ, τσάι, φύλλα και κλαδιά
και  έγιναν χώμα καλό
μέσα στον κάδο αυτό.

Φυτέψαμε εμείς τα παιδιά
διάφορα μικρά λαχανικά
και έγιναν φυτά ψηλά
για να τρώμε υγιεινά.

(Ιλιάνα Καμπεράι, Κωνσταντίνα Κετσέ, Ειρήνη Βιδάλη, Ειρήνη Γαγλία,  Μαριλίτα Λάβδα,  Παναγιώτης Μαυρίδης,  Γιώργος Βαϊνάς, Αλέξανδρος Ντίκας)

ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ 

Όταν μεγαλώσουμε και γίνουμε οδηγοί
θα είμαστε προσεχτικοί, ήρεμοι και ευγενικοί.
Στο κόκκινο θα σταματούμε
και στο πράσινο θα ξεκινούμε.

Δε θα μιλώ στο κινητό όταν θα οδηγώ
και πάντα θα προσέχω τον πεζό.
Πάντα τη ζώνη θα φορώ
για να μην πάθω κάτι κακό.

(Δημήτρης Παπαδόπουλος, Αλέξανδρος Πολίτης, Ιωάννης Κόττας,
Μανόλης Συρμαλής, Νικόλαος Κράτσας)

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Όταν κυκλοφορώ είμαι σοβαρός
στο δρόμο πάντα προσεχτικός
στα σήματα κυκλοφορίας πάντα παρατηρητικός
φορώ ζώνη ασφαλείας και είμαι σωστός.

Ας κάνουμε όλοι την αρχή μεγάλοι και μικροί
κι ας δώσουμε μεγάλη προσοχή
Φρένο στα ατυχήματα,
γκάζι στη ζωή χωρίς στοιχήματα.

(Σταμάτης Κανάκης, Αθανασία Μελισσουργού, , Θεοδόσης Μενεγάτος, Αντιγόνη Σαλίβερου, Τούσε Μελίνα ) 

ΟΙ  ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ

Δεν τρέχω σαν τρελός με το ποδήλατό μου
 είμαι προσεχτικός και στο δρόμο έχω στο μυαλό μου
τα σήματα προσεχτικά κοιτώ
 και ύστερα με σιγουριά περνώ.
Δεν κάνω σούζες με το ποδήλατό μου στον αέρα
 και στις συμβουλές πάντα ακούω τον πατέρα.

(Κλαούντια Φιράι, Αγγελική Τσαβαρή, Νεφέλη Πολυζώη, Μαριάνθη Μανούσου, Μιχάλης Κυριακίδης, Δημήτρης Πράσινος)

Ο ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Μπαίνω στο αυτοκίνητό μου
Και στο τιμόνι έχω το μυαλό μου
Όταν οδηγώ τους πεζούς προσέχω
Τους απρόσεχτους οδηγούς δεν αντέχω.
Στο δρόμο είμαι προσεχτικός
Και πάντα πολύ ευγενικός!!!

(Παναγιώτης Λυμπέρης, Βαρβάρα Σπυριδάκη, Δήμητρα  Πατσάκη, Άγγελος Μενεγάτος, Απόστολος Ρούσσος, Γιάννης Κτιστάκης )




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου